tisdag 16 november 2010

Mina tyger...

Nu har jag äntligen fått tummen ur och fotat mina tyger...
Så här kommer de som är mönstrade, tyckte det var onödigt att fota de som var enfärgade.
Enfärgat finns självklart i både trikå, velour, frotté och college.
Dessutom finns det jeanstyg i olika toner.
Trikå, jersey, interlock och viscose













Velour





College



Kom på att jag glömde fota fleecen men det får bli en annan dag...

Någon som kan dela med sig hur de lagt upp sina bilder..?
Vill egentligen lägga en länk till tyger och flikar med de olika materialen men vet inte hur man gör... 

2 kommentarer:

Agnetha sa...

Om du gillar döskallar så rekommenderar jag Ma.ni-design (http://monicasklader.blogspot.com/) hon har nog litegranna hon säljer tror jag.

Aleisa sa...

Gå in på Flickr, där ladar up dina bilder, det är inte svårt alls.