söndag 22 april 2012

Syskonkärlek del 2 / amore fraterno 2

Min kusin ( egentligen min kusins dotter ) ville beställa syskonmatchade tröjor till sina söner. Jag fick fria händer, enda önskemålet var FÄRGER...
Eftersom jag inte kunde bestämma mig för vilket tyg, pirater eller stjärnor, så fick det bli 2 uppsättningar tröjor.

Eget mönster på tröjorna. Stjärnor från JNY och enfärgat från Ohlssons.

Livebild på piraterna med sköldpaddsärm. Tyger från Kameleontdesign. Oxå eget mönster.

Hon är mamma till det barn som startade hela min filtproduktion, det var hennes sons filt som var den första jag gjorde och som drog igång alla beställningar.
Den hittar ni här:
http://litenzumo.blogspot.se/2011/01/set-till-italien-och-babyfilt-regali.html?m=0
Filten ovanför här är beställd av min kusin till hennes svägerskas nyföding.

3 kommentarer:

Anonym sa...

fint värre - kul Cilla du är duktig och ser till att mina barnbarn får lite balla tröjor mellan varven . Stora kramen till er allihopa. //piab

Fangoria sa...

Så himla fina!! =) Så kul varje gång du lägger in ett nytt inlägg! =)

katta sa...

Jättefina kläder, Härliga syskonmatchningar :)