söndag 10 februari 2013

Nu kör vi igen! Sono tornato...!

Jag är tillbaka! Det har varit lite stiljte å bloggen ett tag... Studierna och familjen har upptagit all min tid så det har inte blivit så mycket sytt och det lilla jag sytt har jag inte hunnit blogga om. Nu är jag tillbaka på jobbet och vardagen är normal igen... Förhoppningsvis får jag lite mer tid till min kära hobby igen. Här kommer ett urva av det jag sytt de senaste månaderna.
 
Först ut är 4 par byxor till Zumomannen som vuxit så det knakar den senaste tiden...
 

Camobyxor i luddig microfleece. Stuvbit från Olssons tyger i Sickla.
 


Muddjeans. Tyget är från Jofotex.

 
 Rutiga mjukisbyxor, collegetyg stuv från Kameleontdesign.



Gråsvarta mjukisbyxor, även detta tyg från Kameleontdesign.


Mössor med namn. Tyg från JNY tror jag.


Babyfilt / Namnfilt verkar vara en poppis doppresent...
Trikåtyget med stjärnor från Kameleontdesign. Svart cuddlefur.


Velour med stjärnor från Stof&Stil och cuddlefur.


Imse vimse trikåtyget från Liandlo och cuddlefur.


Grå  trikå med vita stjärnor från Olssons tyger i Sickla kombinerat med vit cuddlefur.
 
Hoppas vi sees snart igen... :)

3 kommentarer:

Fangoria sa...

Åh vad glad jag blev när jag såg ett inlägg från dig! Mycket mycket snyggt! Jag hoppas få tid att sy lite muddbyxor till sonen snart, han vägrar helt plötsligt jeans... Bodysuiten/lekoverallen som jag vann till dottern av dig har vi kunnat använda länge, är väl i tightaste laget nu (hon fyllde 3 i torsdags) men hon hade den senast i förrgår! =)

Cristiana Minnierip sa...

Bentornata!!! Super felice di leggere di nuovo un tuo post! <3

Emsters Alster sa...

Kul att läsa inlägg från dig igen, ta hand om dig!